Bestelproces

Bestellen

Welkom in de webshop van Juwelier van Moorsel.

- Meer dan 35 horloge en sieraden merken online

- Gratis inkorten van uw bestelde horloge indien gewenst.

- PostNL bezorging, keuze in gratis verzenden of aangetekend versturen, of

- Gratis ophalen in onze hoofdvesting aan de Molendijk 45 in Oud-Beijerland

- U kunt uw producten retour sturen of kosteloos zelf retourneren via de winkel

- Veilig  betalen met iDeal.

- Altijd luxe verpakking indien gewenst

- Vragen? Bel 0186 616 224  (maandag van 13.00 uur - 17.30 uur, dinsdag  t/m vrijdag van 10.00 uur -17.30 uur en zaterdag van 10.00 uur - 17.00 uur).

Bestelling plaatsen

Stap 1: selecteer een product:
Indien u een bestelling wilt plaatsen dient u eerst een product te selecteren. De verschillende categorieën vind u in het top menu. Wanneer u een van deze categorieën selecteert krijgt u een compleet overzicht van alle producten binnen deze categorie. U kunt vanaf dat moment het menu aan de linkerkant gebruiken om uw zoek actie meer specifiek te maken.

Indien u een product ziet waar u meer over wilt weten kunt u op het product klikken. De pagina die u dan ziet geeft een compleet overzicht van de kenmerken van het product. U kunt eventueel ook op het product plaatje drukken om hem nog meer te vergroten.


Stap 2: Winkelwagen beheren
Selecteer een artikel naar keuze en klik op de groene knop “Bestellen”. Het artikel is nu toegevoegd aan uw winkelwagen. U bevindt zich nu in de winkelwagen. Als u meteen door wilt gaan naar de online kassa klikt u op de grijze knop “Naar winkelwagen”. U kunt ook kiezen voor “Verder winkelen” om meer artikelen te bekijken. U kunt later altijd terugkeren naar uw winkelwagen door rechtsboven op “Winkelwagen” te klikken. U ontvangt altijd 10% korting bij een bestelling boven de 100,00 euro, deze wordt automatisch berekend.

Stap 3: : invoeren van uw gegevens:
Als u klaar bent met winkelen, gaat u naar uw winkelwagen en klikt u op “Winkelwagen” om naar de online kassa te gaan.  Hier kunt u uw bestelling inzien eventueel wijzigingen doorvoeren, is alles akkoord? Druk op de knop “Afrekenen” Heeft u al vaker besteld bij Juwelier van Moorsel dan kunt u rechts “Direct inloggen” inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
Is het uw eerste bestelling voert u dan de gevraagde gegevens in. 

En druk op de knop “Verder”

Stap 4: bestelling controleren en betalen

Op het volgende formulier kunt u de verzendwijze kiezen. Maak een keuze en druk op “Verder”

U ziet een overzicht van uw adres gegevens, bestelling, betaal en verzendkeuze. Controleer of  alle gegevens juist zijn alvorens door te gaan. Plaats uw bestelling definitief door te drukken op “Bestelling plaatsen”, u komt vervolgens in het beveiligde betaalscherm om uw bestelling te betalen.

Nadat u de betaling heeft afgerond ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
Indien u na 10 minuten nog niets heeft ontvangen kunt u het beste even in uw spamfilter kijken of hij daar in staat.
Staat hij daar niet in neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice.

Bestelling annuleren

U kunt uw bestelling zonder kosten annuleren. U kunt ons dit laten weten via e-mail of telefoon, waarbij e-mail onze voorkeur heeft. Wij willen u vragen uw naam en ordernummer aan ons door te geven, zodat wij alle betaalde bedragen aan u terug kunnen storten.

Is de bestelling al naar u onderweg of wordt deze gereed gemaakt voor verzending, dan is annuleren niet meer mogelijk.

Wanneer het product al door ons is verstuurd heeft u 14 dagen de tijd om het product naar ons op eigen kosten terug te sturen.

U kunt ons bereiken op: 0186 616 224

Controleren Bestelling

Ik heb een artikel besteld maar niet betaald.
Een bestelling die wel geplaatst is in de webshop, maar waarvan de betalingsprocedure niet is afgerond, wordt in ons systeem geannuleerd. De bestelling wordt daarom niet uitgeleverd.
De enige mogelijkheid om het artikel alsnog te kunnen ontvangen is het artikel opnieuw via onze webshop te bestellen. Een afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging en betalingsbevestiging. Het artikel zal na ontvangst van de betalingsbevestiging worden geleverd.

Ik heb een artikel besteld via de webshop maar weet niet of de betaling is gelukt.
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Na de betaling volgt eveneens een e-mail met betalingsbevestiging. Het is dus belangrijk om het e-mailadres correct in te vullen!
De orderbevestiging per e-mail is geen betalingsbewijs, maar geeft aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij de order hebben ontvangen. Juwelier van Moorsel is gerechtigd om bestellingen te weigeren dan wel aanvullende informatie op te vragen.

Contact
Mocht u vragen hebben over het controleren van uw bestelling, dan kunt u mailen naar webshop@vanmoorsel.nl. Ook kunt u voor uw vragen telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op het telefoonnummer 0186 616 224 (maandag van 13.00 uur - 17.30 uur, dinsdag t/m vrijdag van 10.00 uur - 17.30 uur en zaterdag van 10.00 uur - 17.00 uur).

Orderbevestiging per e-mail

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging met betalingsbevestiging. Het is dus belangrijk om het e-mailadres correct in te vullen!
De orderbevestiging per e-mail is geen betalingsbewijs, maar geeft aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij de order hebben ontvangen. Juwelier van Moorsel is gerechtigd om bestellingen te weigeren dan wel aanvullende informatie op te vragen.

Uitvoering bestelling

Wat gebeurt er met mijn bestelling?
Uw bestelling wordt door Juwelier van Moorsel pas in behandeling genomen op het moment dat uw betaling is ontvangen. U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail. Na ontvangst van uw bestelling en de daarbij behorende betaling zal Juwelier van Moorsel direct voor u gaan werken aan een snelle en correcte afhandeling van uw bestelling. Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijgt u van ons een e-mail dat uw bestelling is verzonden en indien aangetekend verstuurd met een Track & Trace code van PostNL pakketservice, waarmee u de afleverstatus van uw bestelling kunt volgen. De bestellingen worden altijd op verzoek in de mooiste cadeauverpakkingen afgeleverd.

Top

eCommerce by CubeCart